Indlæser Begivenheder
Nu kan alle børn i alderen 3-9 år igen tilmelde sig det populære “Cykelræs” i Give Cykle Klub.
Mandag 22/8 kl 17:00 opstarter vi et nyt hold og du kan deltage uanset hvilken cykel du har.
På Cykelræs holdet har vi fuld fokus på glæden ved at cykle samt at træne teknik og sikkerhed på cyklen.
Vi deler altid op i to grupper:
De yngste kører på Ikærskolen hvor der køres forskellige “baner”, trænes teknik og forskellige øvelser samt øves færdselsregler. Her hjælper forældre til efter behov.
De lidt ældre børn træner også teknik og laver forskellige øvelser og ligeledes cykler de en tur med klubbens instruktører på cykelstierne i Give by. Der vil også komme lidt sved på panden.
Læs mere om Give Cykel Klubs arbejde med børn og unge her:
Læs her hvordan Give Cykel Klub vandt Vejle Kommunes gør-en-forskel prisen: her

Dato:
22. august 2022
Tidspunkt:
Pris:
150DKK
Begivenhed Kategori:
Hjemmeside:

Give Cykelklub
givecykelklub@gmail.com

Ikær Hallen
Torvegade 75
Give, 7323 Danmark

Synes du godt om dette? Del det på din platform.

Læg en kommentar

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Synes du godt om dette? Del det på din platform.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her for at modtage nyheder fra klubben direkte i din indbakke.