Indlæser Begivenheder

Det er muligt for alle med interesse i landevejscykling at deltage, det eneste der kræves er at man tilmelder sig senest den 9. august.

Der vil blive udført tidsregistrering på alle, der er dog kun mulighed for præmie til klubbens medlemmer.

Ruten er udført så der er mulighed for familie og venner kan komme og heppe ved start og slut på ruten, så tag familien og vennerne med så de kan heppe på cykelrytterne i løbet af enkeltstarten.

Der er mulighed for tilmelding på 2 distancer:
20 km.
30 km

Bemærk sidste fris for tilmelding er den 9. august 2023.

Startlisten vil blive offentliggjort her på siden efter tilmeldingsfristens udløb.

Dato:
16. august 2023
Tidspunkt:
Pris:
Begivenhed Kategori:

Give Cykelklub
givecykelklub@gmail.com

Enkeltstart
Ringivevej 55
Give, 7323 Danmark

Hvem Deltager

25 personer deltager til Enkeltstart (åben for alle)

• Lennart Pedersen

Billetter

Nedenstående antal inkluderer billetter til denne begivenhed allerede i din indkøbsvogn. Hvis du klikker på "Hent billetter", kan du redigere eksisterende deltageroplysninger samt ændre billetantal.
Billetter er ikke længere tilgængelige

25 personer deltager i Enkeltstart (åben for alle)

Lennart Pedersen

Synes du godt om dette? Del det på din platform.

Læg en kommentar

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Synes du godt om dette? Del det på din platform.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her for at modtage nyheder fra klubben direkte i din indbakke.