Kontingentbetaling

Kontingent

I dag d. 03.01.2024 er udsendt kontingentopkrævning.

Følg linket der er fremsendt på SMS eller via din e-mail, for at oprette en bruger profil i vores medlemsstyringssystem. Bemærk dette login har ikke noget med vores hjemmeside at gøre og er uafhængig af evt. tidligere oprettet bruger på cykelklubbens hjemmeside. Brugerprofilen vil heller ikke lave om på din nuværende indstilling til modtagelse af nyhedsbreve fra cykelklubben.

Medlemsstyringssystemet vil guide dig igennem din brugerprofil oprettelse, samt hvor du skal indtaste dine betalings oplysninger for at håndtere og styre fremtidige opkrævninger.

Skulle du som medlem i klubben ikke have modtaget enten en e-mail eller en SMS, eller skulle din opkrævning vise sig at indeholde fejl så kontakt venligst bestyrelsen på e-mail

Er du endnu ikke medlem, men vil gerne med os på tur, så kan du indmelde sig på dette link

Del denne historie, vælg din platform!