Cykelræs og kravlegård

Kom med når Give Cykelklub starter op med “Cykelræs og Kravlegård” som i 2022 vandt Vejle Idrætsråds “Gør en forskel”-prisen!

Cykelræs og Kravlegård handler om at udbrede glæden ved at cykle til alle børn og unge! Børn og unge elsker at cykle, og på dette hold tager vores mange instruktører og trænere godt hånd om alle deltagere, og cykler med dem i trafiksikre omgivelser.

Der køres på to forskellige niveauer:

CYKELRÆS:
Dette er de ældste og mest sikre deltagere, som typisk er i alderen 7-11år. Vi træner teknik, laver konkurrencer, øver sikkerhed og cykeltræner lidt på cykelstierne. Man kan låne en racercykel, hvis man har lyst til at prøve dette, eller man kan komme på sin egen cykel.

KRAVLEGÅRD:
Dette er cykling for de mindste fra ca. 2-6 år. Vi leger, lærer at køre på cykel, træner teknik og laver forskellige sjove øvelser. Dette foregår i 100% trafiksikre omgivelser!

Læs ugeavisens artikel om “CYKELRÆS OG KRAVLEGÅRD” her:

Kontakt os hvis du vil vide mere:

Solveig UhreInstruktør
Janni KvistgaardInstruktør

Synes du godt om dette? Del det på din platform.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev her for at modtage nyheder fra klubben direkte i din indbakke.