Hærvejsløbet har været afholdt flere gange med efterhånden en del af Give Cykelklubs medlemmer som deltagere, og 2023 var ikke anderledes end tidligere år.

I år havde vi deltagere på 50 km fra Funder til Viborg, hvor vi finder vores yngste deltager, 160 km fra Vejen til Viborg, her finder vi vores ældste deltager samt ”kongeetapen” 300 km fra Flensborg til Viborg, som er en rigtig herretur for dem som har de gode ben.

På den korte distance var Lennart en af de seje ryttere, der gennemført i en rigtig flot tid på 2 timer og 30 minutter inklusiv depot besøg.
160 km ruten som havde et på besøg på ”Col de Refsgårde” inkluderede 4 ryttere Hans, Jørgen, Torben og Henning..
Hans med en flot tid på +70 holdet på 7.32 hvor Torben, henning og Jørgen kører med samme tidssætning

På ”kongeetapen ” havde Give Cykelklub to ryttere med på ”Col de Refsgårde”, Rene Nielsen og Carsten Lund Thomsen, der begge gennemførte i tiden lige under 11 timer. (10.58)

Flot kørt alle mand og dejligt at se Gives cykelklubs farver repræsenteret ved dette års hærvejsløb.

Del denne historie, vælg din platform!